10دلیل که شما را برای بازدید از باغ وحش در تور ارزان دبی قانع می کند.
باغ وحش حیوانات ابودبی، از بزرگ ترین مراکز نگهداری حیوانات در جهان به شمار می رود که برای شهروندان و مسافران توردبی، بسیار اهمیت دارد. هزینه ورودی این پارک، صرف خدمات خیریه مرکز فرهنگی و تعلیم کودکان می شود و هدفش آموختن دوستی با حیوانات به کودکان می باشد. این بازدید، یک فعالیت مهم و جالب برای خانواده به شمار می رود. بنابراین ۱۰ دلیل برای بازدید از باغ وحش امارات، به شما معرفی می کنیم:
۱٫ آموزش
در این باغ وحش می توانید بچه کروکودیل ها و شاهین ها را نگاه کنید. در این فعالیت، شما در واقع آمده اید تا انواع حیوانات را بشناسید و آموزش بگیرید.
۲٫ ورزش
در هوای خنک پارک، می توانید نفس های عمیق بکشید و کودکان هم می توانند در پارک بازی کنند و یا بدوند. برای بزرگسالان نیز مکان های سایه دار نیز وجود دارد که می توانند آن جا بنشینند.
۳٫ تجربه بسیار زیبا
یکی از جالب ترین کارها، غذا دادن به فیل ها می باشد. در این پارک می توانید به فیلهای هندی غذا بدهید. همچنین اگر به توضیحات راهنمایانی که در باغ وحش حضور دارند گوش بدهید در میابید که شترمرغ بزرگترین پرنده در جهان است.
۴٫ غذا دادن به زرافه
یکی دیگر از کار های جالبی که بهترین خاطره را برای کودکانتان به یادگار می گذارد، غذا دادن به زرافه ها می باشد. برای این کار باید از پله ها بالا رفته و به یکی از زرافه ها که بسیار دوست¬داشتنی هستند غذا بدهید. گیاهانی در آن نزدیکی روییده اند که ارتفاعشان تقریبا ۵ متر می باشد و ۱۲۰۰ کیلوگرم وزنشان است. می توانید یک سلفی جالب و بانمک از این مکان با زرافه ها داشته باشید.
۵٫ شام کروکودیل
این حیوانات تقریبا از زمان دایناسورها وجود داشته اند و هیچ چیز مانند دندان کروکدیل خطرناک نیست. در این پارک، دو رود وجود دارد که آن ها در ساعت ۴ عصر روز جمعه به کروکودیل ها غذا می دهند. اگر علاقه مند به غذا دادن به کروکودیل ها هستید، این زمان را از دست ندهید.۶٫ مرغان شکاری
مرغان شکاری در مناطق عرب نشین بسیار مشهور هستند و در امارات این پرندگان معمولا توسط شاهین ها شکار می شوند. اگر علاقهمند به دیدن و نزدیک شدن به شهروندان دبی هستید، به مکان نگهداری پرندگان نیز بروید و از این پرندگان زیبا بازدید کنید. این پرندگان در مواقعی برایتان آواز می خوانند.
۷٫ نمایش دریایی
سوانی، سانگا و استیل پارک هایی هستند که شهروندان و مسافران تور دبی ، می توانند به آنجا رفته و شوی دریایی را تماشا کنند. در آن نمایش می توانید رقص باله را ببینید . این نمایش به مدت ۲۰ دقیقه برگزار می گردد.
۸٫ تبل ازانتو و رقص تیمی
تنها جانوران نیستند که توجه همه را به خود جلب می کنند. بلکه رقص و موسیقی افریقایی نیز در این پارک وجود دارد که روزتان را معرکه می سازد. برخی اوقات جانوران هم در این رقص تیمی شرکت می کنند.
۹٫ نمایش جادویی
اگر دیدن جانوران به تنهایی فایده ای برای بازدید از این باغ وحش برایتان ندارد، پس به خاطر نمایش شعبده بازی به این پارک بروید و از
تور ارزان دبی لذت ببرید.
۱۰٫ دیدن حیوانات
در این پارک زیبا راه بروید و ببینید حیوانات مورد علاقه شما در چه جایی زندگی می کنند و از چه خوراکی هایی مصرف می کنند. از حیوانات افریقایی تا مرغ ها، همه بسیار زیبا هستند و می توانید آن ها را تماشا کنید. مراقب باشید زیرا ممکن است میمون ها سعی در دزدیدن مونوپاد شما و یا وسایلتان داشته باشند. منبع:تور دبی